czwartek, 24 maja 2012

Top 10: Pytania i odpowiedzi

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięć kreatywowych pytań i odpowiedzi!
 1) Którego bohatera literackiego chciał(a)byś mieć teraz obok siebie?
 
Pierwsze pytanie i od razu trudne;)Pierwsza myśl padła na Emmentta wielką "górę mięśni", z którym nie było by nudno. Sama jestem raczej nudna, więc chciałabym mieć obok siebie kolorową postać z którą można realizować szalone pomysły, które nie zawsze idą w parze z zdrowym rozsądkiem.

2) W świecie której książki chciał(a)byś się teraz znaleźć?
W świecie Harrego Pottera. Oczywiście jako czarodziej:), a dlaczego? Kto nie chciałby mieć takich przedmiotów w szkole jak oni? Do tego jestem bałaganiarą, a tak jedno zaklęcie i w pokoju panował by porządek.

3) Z którym bohaterem literackim zamienił(a)byś się dziś miejscami?
Nie przychodzi mi do głowy żadna konkretna postać. Na pewno to był by ktoś z fantastycznego świata.


4) Gdyby porwało Cię Ufo, którą książkę zabrał(a)byś ze sobą na inną planetę?Nie lubię czytać jednej książki parę razy jak mogę sięgnąć po coś nowego. Może to by była jakaś książka Szekspira. 

5) Gdyby nakręcono film o Twoim życiu, kogo widział(a)byś w obsadzie aktorskiej?
 
Nikogo. Film byłby strasznie nudny i nie chciałabym kogoś zanudzać takim filmem.

6) W którym serialu chciał(a)byś zagrać?
Seriale zmieniają się co sezon. W tej chwili chciałabym zagrać w Pamiętnikach Wampirów. Chciałabym znaleźć się wśród tych aktorów do tego jest fajnie napisany scenariusz postacie ulegają zmianie. Nie staje się wszystko monotonne.

7) Na czyim koncercie chciał(a)byś się pojawić (najlepiej na scenie ;))?
 
Zdecydowanie Linkin Park. Dlaczego? Bo ich uwielbiam. Jest to jedyny zespół, który mi się nie nudzi pod wpływem czasu.

8) Który malarz powinien namalować Twój portret?
Nie znam się na malarstwie:) A na pewno nie na żyjących artystach. No i nie muszę myśleć kto miałby mnie namalować bo portret już mam dzięki mojej koleżance, którą polecam:)

9) Którą postać z show-biznesu zaprosił(a)byś na sobotniego grilla?Kubę Wojewódzkiego fajnie było by go poznać od tej innej strony bez kamer i publiczności. Jakbym nie mogła go zaprosić to na pewno byłby to ktoś z piłkarzy:)

10) Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie związane z książkami? 
Moja pierwsza wygrana w konkursie:) Wygrałam książkę z czego bardzo się cieszę.

7 komentarzy:

  1. Na pewno, film o Twoim życiu byłby nudny. :) Ale również chciałabym żyć w świecie Pottera. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. ^^ Też chciałabym zagrać w TVD. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. O, bardzo ładny portret - zazdroszczę urody i utalentowanej koleżanki.

    O Kubie Wojewódzkim również myślałam, myślę, że spotkanie z nim mogłoby być bardzo ciekawe. "Wampiry", Emmett i świat "Harry'ego Pottera" kuszą i mnie, świetne wybory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie z Linkin Park i Wojewódzkim? To ja się wybieram z Tobą:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiadałam ostatnio na te pytania i także chciałabym się znaleźć w świecie Harry'ego :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń