środa, 9 maja 2012

oTAGowani

Zostałam oTAGowana podwójnie więc odpowiem na 22 pytania:)  

Zasady zabawy: 
1 Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane. 

Odpowiedzi na pytania

1. Po książki jakiego autora sięgasz najczęściej? 
Hmm...Ostatnio polubiłam autora Erica-Emanuela Schmitta. Polubiłam jego sposób opowiadania historii. Jak na razie przeczytałam tylko 4 jego książki, ale w najbliższym czasie zamierzam przeczytać kolejną. 

2. Co, oprócz czytania oczywiście, lubisz robić w wolnym czasie? 
Oprócz czytania uwielbiam robić zdjęcia oczywiście amatorsko:) Bardzo często można mnie spotkać z aparatem.  
 
3. Czy masz coś (misia, książkę, plakat) co przypomina Ci o jakiejś zabawnej sytuacji?
Nie muszę się za bardzo rozglądać po pokoju bo nad biurkiem mam zdjęcie ze szkolnej wycieczki. Na zdjęciu jestem ze swoimi znajomymi. Z przyjaciółką ubraliśmy się w rzeczy naszych kolegów, a chłopacy przebrali się w nasze. Wyglądamy komicznie. Biegaliśmy i tańczyliśmy wtedy po całym ośrodku. Zawsze na mojej twarzy pojawia się uśmiech, gdy widzę to zdjęcie.

4. Cytat, który zapadł Ci głęboko w pamięć to...
"Bezdomni są jak duchy uczymy ich się nie zauważać" Nie wiem czemu akurat ten cytat przyszedł mi do głowy jako pierwszy i dlaczego tak długo go mam już w głowie.  
 
5. Film, który możesz oglądać nieskończoną ilość razy to...
Jest wiele bardzo dobrych filmów jednak ja takie potrafię oglądać tylko raz góra dwa razy. Później już nie czuje tych samych emocji co za pierwszym razem. Nieskończoną ilość razy mogę oglądać komedie i chyba najczęściej oglądanym filmem w ostatnim czasie jest Kac Vegas. 

6. Gdzie jest według Ciebie najpiękniejsze miejsce na Ziemi?
Północna część Włoch. Mam zamiar tam jeszcze wrócić. Krajobrazy i ludzie zakręcili mi w głowie. 

7. Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki?
Od dłuższego czasu nie mam ulubionego gatunku literackiego. Lubię fantastykę, ale ulubionym gatunkiem chyba nie jest. Stwierdzę to może za parę lat. 

8. Czy często odwiedzasz bibliotekę?
Oj tak. Zawsze jak pojawię się w "mieście" to wchodzę do biblioteki. Lubię tam chodzić są tam mili i uśmiechnięci ludzie to tego można coś ciekawego poszukać na regałach.  

9. Najmilej wspominam...
Gimnazjum. Miejsce z którego chciałam uciec. Nie lubiłam tego miejsca. Wymagający nauczyciele. Nie można było słuchać muzyki, nosić telefonów , malować się i mieć wyróżniających się fryzur. Dopiero jak skończyłam gimnazjum stwierdziłam, że jestem głupia. To tam byli najlepsi przyjaciele z którymi można było robić dosłownie wszystko. Dużo mogłabym o tym pisać:) 


10. Jaką stronę internetową odwiedzasz najczęściej?
Chyba www.youtube.pl :) 

11. Słuchasz radia? 
Słucham Eski Hity i Gorącą 20. W samochodzie nie słucham radia no chyba, że jadę z rodzicami. Wolę słuchać swojej własnej listy muzycznej tym bardziej, że rzadko słucham radiowych piosenek.   


Teraz odpowiedzi na pytania
1. Ulubiona lektura 
Ciężko wybrać mi jedną. Kamienie na szaniec A. Kamiński. 

2. Pierwsza książka, którą przeczytałeś.
Chyba była to Królewna śnieżka 

3. Ulubiona ekranizacja książki/serii.
W tej chwili jest dużo ekranizacji. Ale moją ulubioną jak na razie jest I wciąż ją kocham. Bardzo lubię tę książkę. Uważam, że dobrze dobrali obsadę. Scenariusz też dobrze został napisany. 

4. Gdzie najbardziej chciałbyś/chciałabyś wyjechać na wakacje?
Do Barcelony, ale jeżeli miałabym wybrać coś z Polski to Tatry. Długo już mnie tam nie było. W Tatrach byłam jakieś 5 razy, ale ciągle mi mało tych wycieczek po górach. 

5. Jakiego języka obcego chcesz się nauczyć?
Jednym z moich marzeń jest nauczyć się języka Włoskiego. W liceum zaczęłam się uczyć jednak przez obowiązki musiałam zrezygnować. Muszę spróbować w końcu jeszcze raz.  

6. Ulubiona okładka książki.
Uwielbiam ciemne okładki. Najbardziej przykuwają mój wzrok, ale ulubionej nie mam. 

7. Jaki gatunek filmów najczęściej oglądasz?
Teraz komedie. Ale lubię filmy kostiumowe. 

8. Gdzie lubisz czytać książki?
Na podobne pytanie kiedyś odpowiadałam:) Lubię czytać za moim domem siedząc na schodach. Może wygodnie tam nie jest, ale lubię to miejsce.  

9. Ulubiony przedmiot w szkole
Ciągle mi się to zmieniało. W podstawówce Przyroda. W gimnazjum historia i biologia. W liceum bywało różnie. Ale raczej to była biologia. 

10. Jak często chodzisz do kina?
Za rzadko:) raz na pół roku. Chociaż w wakacje nadrabiam. 
11. Jak najbardziej lubisz spędzać czas? (Poza czytaniem oczywiście! ;3 ) 
Na to pytanie odpowiedziałam już wyżej:) 

Typuję: 
Kame 
Martyne 
Przepowiednie 

A oto moje pytania: 
1. Lektura o której nie zapomnisz kończąc szkołę. 
2. Najgorsza książką jaką przeczytałaś? 
3. Ulubiona zabawa z dzieciństwa.
4. Czy w twoim pokoju znajduje się jakaś zabawka, którą nie jesteś w stanie wyrzucić? 
5. Czy jest jakiś gatunek zwierzaka, którego w tej chwili nie możesz mieć (np. przez rodziców) a chciałabyś?  
6. Jaką piosenkę wybrałabyś na hymn Euro 2012 jak by była taka możliwość? 
7. Jeśli sport to jaki? 
8. Jak widzisz siebie za 10 lat? 
9. Uważasz, że istnieje przyjaźń damsko-męska?  
10. Jeśli mogłabyś wcielić się w bohatera z książki/filmu kim byś była? 
11. Najwcześniejsze wspomnienie które pamiętasz.



2 komentarze:

  1. Hahaha. To widzę, że tylko ja zaczęłam czytanie od poważnych rzeczy. O.o Moją pierwszą książką było '20 000 mil podwodnej żeglugi'. xD Co do 'I wciąż ją kocham' to film się skończył inaczej niż książka, ale bardzo lubię tą aktorkę, więc nie było źle. :)
    A biologię kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niezły wybór jak na pierwszą książkę;)
      Końcówka akurat mi nie przeszkodziła:) Bo dlaczego ta historia nie mogłaby skończyć się dla nich szczęśliwie chociaż w filmie?:)

      Usuń