niedziela, 17 czerwca 2012

Top 10: najważniejsze nieprzeczytane książki

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu.

Dziś przyszła pora na... Najważniejsze nieprzeczytane książki


Kolejne top książkowe tym razem nietypowe:)
Często te książki oglądałam na waszych blogach, a sama nie miałam jeszcze z nimi styczności co mam zamiar zmienić. Ojciec chrzestny czy Gra o tron- poznałam już wielu bohaterów z tych książek przez Top. Jestem pewna, że ich polubię i sama będę dręczyć:) was tymi książkami i postaciami.   

Wczoraj dla nas zakończyło się Euro...Wielka szkoda...No ale tak bywa...Jednak dalej jesteśmy gospodarzami. Pokażmy się z tej dobrej strony, aby Ci kibice jeszcze chcieli wrócić do naszego kraju.  
DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE, WIERNI PO PORAŻCE! 


5 komentarzy:

  1. Nadzieje sama bym przeczytała. ;D 'Gra o Tron' genialna, Trylogia Czasu też. ^^ I Delirium kocham. *.*
    A co do Euro, to ja i tak Polsce nie kibicuję. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można nie kibicować PL:) Ja tam Niemcom kibicuje:D:D

      Usuń
  2. Polecam 'Szepty zmarłych' - przeczytałam wszystkie części i są świetne. *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra o Tron <3 znasz moje zdanie co do tej książki. Nie czytałam ale zrobię to jak tylko ją dostane w swoje ręce :D A to dzięki serialowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delirium, Lolita, Bez mojej zgody... Genialne:)))

    OdpowiedzUsuń