czwartek, 28 czerwca 2012

Gry małżeńskie

Gry małżeńskie w reżyserii Dermota Mulroney. W roli głównej Mandy Moore(Ava) i Kellan Lutz(Charlie). Ava jest psychologiem, która zajmuje się terapią małżeńską, a Charlie zajmuję się winiarnią. Wierzy w udane małżeństwa, dzięki swoim rodzicom. Jednak pewnego dnia dowiaduje się, że małżeństwo rodziców wcale nie było różowe i chcą rozwodu, a konkretnie jej mama która ma wszystkiego dość. Ava która jest świeżo po ślubie rzuca wszystko i próbuję pomóc swoim rodzicom przez co sama niszczy swoje małżeństwo.

Moją uwagę w filmie przykuła jednak postać Kasi młodej Polki, którą zagrała Marta Żmuda-Trzebiatowska. Polka w tym filmie została przedstawiona jako prymitywna kobieta, która nie zna języków obcych, pije tylko wódkę i chce wyjść za Amerykanina. Nasza Polska aktorka trochę tą postać za bardzo przebarwiła swoją grą. Nie podobała mi się w tej roli.

Co do całego filmu to nie polecam. Tak jak się film zaczyna tak samo się kończy. Nie dzieje się dosłownie nic ciekawego. Jedna wielka nuda.
Moja ocena 1/6

2 komentarze:

  1. Chciałam kiedyś obejrzeć, ale teraz na pewno nie sięgnę. No i denerwujący jest ten stereotyp Polaków... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaa przyznaj się - Twoją uwagę przykuł nie kto inny jak Kellan :P Co do filmu to chyba nie obejrzę, nie przepadam za filmami takiego typu.
    Co do mojego Spojlera - sama widzisz, napiszesz kilka zdań i już wiesz o czym jest ta cała książka.

    OdpowiedzUsuń