środa, 14 marca 2012

Top 10: ulubione bohaterki filmów i seriali

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych bohaterek filmów i seriali!
Temat rzeka, więc nie musiałam się zbyt długo zastanawiać i wybrałam te postacie które przyszły mi na myśl.

1. Pola Madejska, Przepis na życia. Barwna i wesoła postać. Widać kiedy się cieszy i kiedy jest wściekła czy smutna. Uwielbiam te jej nastroje i sposoby na życie. Charakterem wiecznie młoda.





2. Letty, Szybcy i wściekli. Stała się moją ulubioną bohaterką przez to, że lubi samochody i zna się na nich. Nie boi ubrudzić sobie "rączek". Do tego bardzo dobrze jeździ nie jeden facet nie ma z nią szans.









3. Prof. Minevra McGonagall, Harry Potter. Kto nie chciał mieć taką panią profesor?? Potrafi nauczyć, ale i też ma serce we właściwym miejscu.








4. Clare Abshire, Zaklęci w czasie. Kiedyś uważałam, że mam dużą cierpliwość. Ta bohaterka filmu jednak jest w tym najlepsza. Ciągle czeka na swojego ukochanego i zastanawia się w jakiej przyjdzie do niej postaci stary czy młody? I czy on będzie ją już znał?








5. Christina Yang, Chirurdzy. Na początku doprowadzała mnie do szału. Jednak cały czas widać jak się zmienia. Twardo stąpa po ziemi i przedstawia swoje zasady. Uwielbiam ją za to. Do tego w swoim fachu chce być perfekcyjna. Dąży do jasno określonego celu.




6. Kobra, Lejdis. Z tą przyjaciółką można popełnić każdą zbrodnie. Nie ma mowy o nudzie. Trzeba brać z życia to co nam daje.








7. Victoria, Zmierzch. Ta bohaterka niestety nie kończy dobrze. Nie chciałabym wejść jej w drogę. Zanim coś postanowi musi mieć dobry plan i cierpliwość.








8. Ewa Winiarska, Teraz albo nigdy. Strasznie ją polubiłam. Ma dobre rady do tego docenia kobiety z charakterem. Nie boi się sprzeciwić swojemu wnukowi i ogrywać z jego ukochaną.








9. Rosali Hale, Zmierzch. O niej już dużo pisałam więc nie będę się powtarzać:)











10. Caroline Forbes, Pamiętniki z wampirów. Kolejna wampirzyca. Chociaż ją poznajemy jako zwykłą nastolatkę. Stara się być perfekcyjna pod każdym względem czym bywa wkurzająca. Na początku zastanawiałam się jak można ją polubić. Teraz już wiem.

4 komentarze:

  1. O, jak mogłam zapomnieć o Victorii ze "Zmierzchu"? Pozostałe bohaterki bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się ja też o niektórych zapomniałam:)

      Usuń
  2. Jakoś nie przepadam za Zmierzchem, ale ogólnie ciekawe zestawienie. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za książką szalałam:) film w sumie klapa:D ale jako bohaterki je na prawdę lubie:)

      Usuń