sobota, 3 marca 2012

Top 10: ulubieni poeci, dramatopisarze i publicyści

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięciu ulubionych poetów, dramatopisarzy i publicystów!
U mnie nie 10, a 6. Poeci i publicyści nie są mocną moją stroną. 

1. William Szekspir jego twórczość mam zamiar poznać w całości. W dramatach moim zdaniem jest najlepszy.  









2. Jan Kochanowski. Bardzo często mijałam go szerokim łukiem. Jednak kiedy usiadłam do matury i zagłębiłam się w jego biografię i dzieła strasznie żałowałam, że nie wybrałam tematu o nim samym.  
Pełno nas, a jakoby nikogo nie było:
Jedną maluczką duszą tak wiele ubyło.






3. Aleksander Fredro. Pierwszy dramatopisarz którego poznałam i przez którego polubiłam ten gatunek.







4. Ks. Jan Twardowski. Tutaj jakikolwiek komentarz był by zbędny. 

"Nie bądź pewny, że masz czas bo pewność niepewna" 





5. Szymon Hołownia. Kiedyś przez przypadek trafiłam na jego artykuł i tak teraz sama szukam nowych. 








6. Maria Czubaszek. Uwielbiam jej humor, jak miałam czas to byłam stałym gościem na jej blogu. Ostatnio przez media była nagłośniona jej decyzja, której osobiście nie chce komentować.  









Jak patrzę na tą moją listę to wydaję mi się, że się to wszystko gryzie. Szczególne ostatni publicysta i publicystka. No ale taki mam dziwny gust.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz