poniedziałek, 5 marca 2012

Lektury.

Blog kreatywnej nasunął mi pomysł. U niej na blogu głosujemy na okładki i tworzymy swoje top. Chciałabym aby na moim blogu została wytypowana najlepsza lektura podstawówki, gimnazjum i liceum. 
Głosować będzie można przez cały tydzień od dziś do następnego poniedziałku włącznie(12)  
Zaczynamy głosowanie od 1 klasy podstawowej!




1. BUCZKÓWNA Mieczysława – Szaraczek
2. PAPUZIŃSKA Joanna – Nasza mama czarodziejka
3. BEŁZA Władysław – Kto ty jesteś? Polak mały!
4. KOWNACKA Maria – Plastusiowy pamiętnik
5. TUWIM Julian – Wiersze dla dzieci
6. BRZECHWA Jan – Brzechwa dzieciom
7. DUSZYŃSKA Julia – Cudaczek – Wyśmiewaczek
8. JAWORCZAKOWA Mira – Jacek, Wacek i Pankracek

4 komentarze:

  1. Z I klasy dla mnie najlepsze było "O psie, który jeździł koleją". To już nie jest lektura? Z tych, które pokazałaś - zdecydowanie "Plastusiowy pamiętnik". Wszystkich nie ułożę, bo nie wszystkie znam (chyba jakieś inne pokolenie jestem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ale jest w 3 klasie:)

      Usuń
    2. O rany :O Ja na 100% czytałam w I, to była moja pierwsza lektura szkolna.

      Usuń
    3. Ja nie mam pojęcia kiedy tą książkę czytałam, ale wiem że jako dziecko się wzruszyłam i pokochałam psy:)

      Usuń