sobota, 24 marca 2012

Top 10: ulubieni bohaterowie filmów i seriali

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięciu ulubionych bohaterów filmów i seriali!
Tym razem postanowiłam to podzielić. Dziś przedstawię top seriali. Tym razem zwracałam uwagę aby i polscy bohaterowie widnieli w rankingu.

1. Klaus, Pamiętniki wampirów. Ciemne charaktery mnie po prostu przyciągają. Ta postać jest szczególnie fajna ponieważ cały czas się zmienia.





2. Damon Salvatore, Pamiętniki wampirów, o nim pisałam już wiele.







3. Andrzej Zawadzki, Przepis na życie. Strasznie nie poradny. Żabcia potrafi rozśmieszyć widownię. Wiecznie młody i poszukujący pomocy gdzie się da.




4. Andrzej Bosz, Teraz albo nigdy. Jak najbardziej pozytywna postać. Dąży do wytyczonego celu, do tego ma kochanych przyjaciół.







5. dr. Richard Webber, Chirurdzy. Na jego miejscu dostałabym już dawno świra, on jednak sobie radzi. Kierowanie ludźmi nigdy nie jest łatwe.


6. dr. Gregory House, House. Go za przyjaciela chyba nie chciałabym mieć, ciężki charakter. Jednak należy do moich ulubionych bohaterów. Strasznie zazdroszczę mu inteligencji i trafnych komentarzy.









7. James Sawyer Ford, Lost. Zawsze się zastanawiałam do jakiej kategorii bohaterów go przydzielić. Ale takich jak on się nigdzie nie przydziela. Nie mam pojęcia jak skończył w serialu bo końca się nie doczekałam.






8. Sayid Jarrah, Lost. Budzący zaufanie, z tajemniczą przeszłością. Przez to go strasznie polubiłam.




9. Leo Wyatt, Czarodziejki. Kiedyś szalałam za tym serialem i strasznie polubiłam Leo. Nie przeszkadzało mi nawet to że był tak dobrze ułożony.






10. Wojciech Płaska, Magda M. W świecie Magdy był chyba najspokojniejszą postacią. Miał swoje zdanie lecz szalony nie był na pewno.

5 komentarzy:

  1. Ja tam jakoś za Klausem za bardzo nie przepadałam, ale ma taki boski akcent... xD Damon i House! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj akcent ma boooooooski:)ale zaczyna mi się podobać to że cały czas jego postać jest się zmienia i coś się z nią dzieje:)
      "my Loves"

      Usuń
  2. O, jaki fajny ten pierwszy pan z 'Lost' :))

    Popieram wybór Klausa, Damona, House'a i 'doktorka' (chociaż jeszcze bardziej kocham Beatkę) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, żabcię też lubię :) Mogłam go umieścić w zestawieniu :)
    Dr House także znalazł się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń