niedziela, 22 stycznia 2012

Top 10: bohaterowie, z którymi wybrałybyśmy się na randkę

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięciu bohaterów, z którymi wybrałybyśmy się na randkę!
Wybrałam 9, a nie 10 bohaterów z którymi poszłabym na randkę. Kolejność nie jest przypadkowa. Jak się okazuje większość to wampiry.. Zdjęcia można powiększyć przez kliknięcie na nie.

1. Damon Salvatore, Pamiętniki Wampirów. Nie ma chyba takiej dziewczyny która nie lubi tego typu bohaterów. Co prawda książki nie przeczytałam bo nie dałam razy za nudna. Za to serial jest genialny.








2. Emmett Cullen, saga Zmierzch. Go po prostu nie da się nie lubić. Jest strasznie sympatyczny i wesoły. Nie można przy nim być smutnym. Jest jak taki wielki misiu do którego chce się przytulić.









3. Geralt z Rivii, z serii Wiedźmin. Wybór dość dziwny, ponieważ jako wiedźmin nie ma w sobie uczuć nie wie co to miłość, chociaż nie wszystkich uczuć się wyzbył. Nie przepadam za ekranizacją wiedźmina, którego zagrał Żebrowski, nie tak sobie wyobrażam bohatera. Lubie mężczyzn którzy mają zasady.



4. Matthew Claimont, z księgi Wszystkich dusz. Jest inteligentnym mężczyzną. Wie jak powinien się zachować. Ma swoje własne tajemnice przez co wzbudza ciekawość.

5. Edward Cullen, saga Zmierzch. Te dziewczyny co czytały Zmierzch na pewno miały ochotę wybrać się na randkę z Edwardem. Posiada większość cech która każda sobie wyobraża u facetów.









6. Gale Hawthorne, seria Igrzysk Śmierci. Chłopak którego chciałabym mieć przede wszystkim za przyjaciela, ale na randkę też bym poszła. Potrafi sam zadbać o siebie i o swoją biedną rodzinę. Podczas czytania książki tak bardzo go polubiłam, że znienawidziłam główną bohaterkę.




7. Darcy, Duma i uprzedzenie. Tego bohatera jest raczej ciężko polubić. Moim zdaniem albo ko się kocha albo nienawidzi.










8. John Tyree, I wciąż ją kocham. Dość dziwny wybór tym bardziej, że książka nie ma dobrego zakończenia. No ale tu w końcu chodzi o randkę. Jest otwartym chłopakiem, który jednak wie czego chce i do tego dąży. Właśnie tym mnie zauroczył, chociaż Savannah z tego powodu cierpiała.







9. Hipolit Wielosławski, Przedwiośnie. Tym wyborem pewnie zaskoczyłam. Nie jest on co prawda głównym bohaterem. Jednak jest sympatyczny, zabawny i kocha swoją rodzinę.

5 komentarzy:

  1. nuta-namietnosci.bloog.pl22 stycznia 2012 12:49

    Pan Damon i Pan Emmett ... wiedziałam że będą królować u Ciebie. :D
    A Hipolit - totalne zdziwienie ;p Ogółem dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Damon w książce niestety nie jest taki fajny, czarujący, zabawny i wspaniały. Ale i tak go lubię :)

    I Darcy'ego! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie trawię Damona, serio, nie wiem, co w nim fajnego. :D I Edward książkowy tak, Pattinson - blee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie blee:D ale aktorsko zaczyna być lepiej niż było:) a co do Damona to sama nie wiem do końca czym mnie zauroczył bo jak tak się zastanowić to te jego miny są śmieszne:D ale mnie zauroczyły;p

      Usuń