czwartek, 22 grudnia 2011

Zabawa

Przeglądając blogi wpadłam na świetnego bloga mooni którego gorąco polecam!! Moonia na innym blogu znalazła świetną zabawę postanowiłam też się w to pobawić, a oto co mi wyszło: 

Zaczęłam dzień z Historykiem.  
W drodze do pracy zobaczyłam Wesele 
i przeszłam obok Czarownicy
żeby uniknąć Miecza Przeznaczenia
ale oczywiście zatrzymałam się przy Księdze wszystkich dusz: Tajemnicy.  
W biurze szef powiedział Szeptem 
i zlecił mi zbadanie Mrocznego zakątka.  
W czasie obiadu z Tango 
zauważyłam Buszującego w zbożu
pod Słonecznikami. 
Potem wróciłam do swojego biurka Kosogłosa
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Gazoprom rosyjską broń
ponieważ mam Ostatnie życzenie
Przygotowując się do snu, wzięłam Dumę i uprzedzenie 
i uczyłam się Zdążyć przed Panem Bogiem.
Zanim powiedziałam dobranoc Makbet



Fajnie to wyszło:)  
Zasada zabawy u Lirael.

4 komentarze:

  1. Wyszło bardzo fajnie!
    Najbardziej podoba mi się fragment:
    "Zaczęłam dzień z Historykiem.
    W drodze do pracy zobaczyłam Wesele
    i przeszłam obok Czarownicy,
    żeby uniknąć Mieczu Przeznaczenia"
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też ten fragment najbardziej się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ten fragment jest świetny! :D
    Wypatrzyłam tu też tytuły zbiorów opowiadań o Wiedźminie... nonono, super ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety wiedźmin leży i mnie woła;/ znaczy kolejne części, ale już niedługo i będę miała dla niego czas:D

    OdpowiedzUsuń