środa, 27 marca 2013

Liebster Award !







Po raz kolejny zostałam nominowana tym razem przez Monikę. 
 Nie będę nikogo nominować. 









1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga? 
Już kiedyś odpowiadałam na to pytanie. Chciałam podzielić się swoją opinią.
2. Co chciałabyś osiągnąć w życiu?
Wiele:) Postawiłam sobie cel do którego dążę, ale nie podzielę się tym z wami.
3. Ulubiona rzecz, bez której nie mogłabyś się obyć?
 Pierścionek. Nie wiem czemu. Po prostu przyzwyczaiłam się do niego.
4. Coś co chciałabyś mieć?
Kochającą rodzinę z dogami niemieckimi w ogródku. 
5. Najlepszy przyjaciel?
Nie lubię wyróżniać swoich przyjaciół. Każdy ma inny charakter, temperament. 
6. Miejsce, w którym chciałabyś się teraz znaleźc? 
W tej chwili? To jestem w tym miejscu.
7. Twój ulubiony blog, strona internetowa?
Żadnej strony szczególnie nie wyróżniam.
8. Ulubiony film, książka, serial?
W top 10 wyróżniłam już wszystko:)
9. Najśmieszniejsza chwila w  życiu?
To są te, które nie śmieszą innych:)
10. Piosenka, która wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
 Nie jest co prawda moją ulubioną piosenką, ale wspomnienia robią swoje.
11. Co/ Kto jest dla Ciebie najważniejszy?
Rodzina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz