niedziela, 3 lutego 2013

Shelter



Tytuł: Shelter
Reżyseria: Jonah Markowitz
Scenariusz: Jonah Markowitz
Produkcja: USA
Premiera światowa: 16 czerwca 2007 









Po ostatniej rozmowie na zajęciach o LGBT postanowiłam stać się chociaż troszeczkę bardziej tolerancyjna. Pewna blogerka poleciła Shelter jako dobry film i w sam raz dla tych nie tolerancyjnych.
Film opowiada o młodym chłopaku Zachu, który zrezygnował ze studiów dla swojej rodziny. Prowadzi w miarę normalne życie. Ma dziewczynę, pasję jaką jest malowanie. Jego najlepszy przyjaciel wyjeżdża na studia, a on poznaje jego brata Shaun'a. 

Na filmweb  ma dość dobrą ocenę 7,6/10. Jednak jak dla mnie nie zasługuję na tą notę. Jest bardzo schematyczny. Gra aktorska kompletnie mnie nie przekonuje. Chociaż nie można nie dostrzec wysiłków Brada Rowe. Oczywiście ta schematyczność jest w większości filmów. Niestety postawiłam Shelter wysoko poprzeczkę.
Oglądało się w miarę przyjemnie. Czy stałam się bardziej tolerancyjna? Nie.
Moja ocena 3,5/6


 

9 komentarzy:

  1. O widzisz, a mi film przypadł do gustu. Mam za sobą kilka filmów związanych z tematyką LGBT i "Shelter" uplasował się dość wysoko na tej liście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy pewnie inne gusta:) może jeszcze zdecyduję się jeszcze na jakiś podobny film.

      Usuń
  2. Nie słyszałam kompletnie o tym filmie, ani trochę ;) Ale często na filmwebie jest tak, że oceniony jest wysoko, a okazuje się nie być porywający.. ale bywa też odwrotnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie słyszałaś dlatego, że takie filmy nie są u nas promowane;)

      Usuń
  3. Pyna, czemu filmy...? Dawaj jakąś książkę :D Wiem, wiem łatwo mi mówić. Sama opisuję anime a czepiam się Ciebie xD Jak wiesz, zapewne nigdy nie ruszę tego filmu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam inny film o tym tytule. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę obejrzec ;)
    bardzo ciekawy blog na pewno zajrzę tu częściej po rezenzje ;)
    zapraszam do mnie obserwujemy?
    Zostałaś nominowana do Liebster Award prze ze mnie :* szczegóły u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń