środa, 5 grudnia 2012

Zabawa

Mój blog ma już rok. Przez ten czas jedynie co się zmieniło to moje życie. Praca, studia. Na blogu zmieniłam co najwyżej kolorystykę. Trochę mało. 

Z okazji mojego święta zapraszam wszystkich do zabawy. Podczas zakładania bloga w sieci krążyła pewna zabawa. Nie mam pojęcia kto ją rozpowszechnił. Wykorzystując tamten dobry pomysł, wymyśliłam nowe zdania.



Zasady:
Udział w zabawie może brać każdy, nie trzeba być do niej nominowanym i co najważniejsze nie trzeba nikogo nominować. W wykropkowane miejsca należy wstawić tytuł książki, (warunek, że została przeczytana w 2012 roku) który można odmieniać.   

Przed świąteczny wieczór planowałam spędzić z........
Niestety przez ...... plany uległy zmianie
Musiałam kupić.....
i iść do ......
W domu czekał już na mnie ........
Razem obejrzeliśmy ..........
Rano spóźniona ruszyłam do pracy z.........
musiałam wytłumaczyć szefowi moją ....... 
Prezes puścił mnie prędzej do domu przez ..........
Po drodze spotkałam ........
Mówił mi o ........
Na kolacje zaprosiłam ........
w towarzystwie ...........
Dzień skończył się jak ........

A oto mój efekt:

Przed świąteczny wieczór planowałam spędzić z Ewangelią według Piłata
Niestety przez Enklawe plany uległy zmianie 
Musiałam kupić Tabletki z krzyżykiem
i iść do Siostrzenicy Markiza.
W domu czekał już na mnie Motyl.
Razem obejrzeliśmy Chrzest ognia.
Rano spóźniona ruszyłam do pracy z Panią Jeziora.
musiałam wytłumaczyć szefowi moją Udrękę.  
Prezes puścił mnie prędzej do domu przez Ojca Chrzestnego. 
Po drodze spotkałam Ulissesa z Bagdadu.
Mówił mi o Pokucie.
Na kolacje zaprosiłam Marzycielkę z Ostendy
w towarzystwie Niezgodnej.
Dzień skończył się jak Przypadek Adolfa H.

6 komentarzy:

  1. Czas szybko leci. :) Jak będę miała chwilkę czasu te wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już rok? :D Nie spodziewałam się! :D Gratuluję. :D
    W zabawie wezmę udział, jak znajdę chwilę czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, ale ten czas leci, co? Gratuluje rocznicy i życzę kolejnej i kolejnej i kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze sto lat w blogosferze ;d
    po drugie - fajnie ci ta zabawa wyszła;D wszystko płynnie i w miarę z sensem nawet ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła zabawa, ale dla kogoś kto w miarę dużo książek w ciągu roku przeczytał... Więc ja niestety, nie wezmę udziału - przez co bardzo ubolewam. Matura zrobiła swoje i książki wtedy odeszły na bok :(
    Ale fajnie wiedzieć, że Twój blog tutaj ma już rok :)

    OdpowiedzUsuń