wtorek, 18 grudnia 2012

Big Love

Tytuł:Big Love
Reżyseria: Barbara Białowąs
Scenariusz: Barbara Białowąs
Produkcja: Polska
Premiera światowa: 10 luty 2012






Z tą reżyserką spotkałam się po raz pierwszy. Po filmie Big Love dostała słabe oceny krytyków.  Film opowiada o nastoletniej dziewczynie (Emilii), która zafascynowała się o osiem lat starszym od siebie chłopaku (Maćku).  

Nie widziałam jeszcze w polskim filmie w gatunku melodramatycznym, aż tyle scen erotycznych. On jest tym przesiąknięty. To wygląda tak jakby to seks miał odgrywać główną rolę. 

Największym minusem jest to, że widz od początku wie jak ta cała miłość się zakończy. Ujęcia Maćka w więzieniu i prokuratora badającego tą sprawę. Jedynie zostaje pytanie jaki był motyw.  

Film wywarł jakieś na mnie wrażenie. Czy dobre? Nie wiem. Historia jak na ekran filmowy jest dobra. Można by stworzyć z tego bardzo ciekawy film, który przyciągnął by wielu widzów. Niestety forma przekazu nie jest imponująca.  

Nie wnikałam w historię powstania scenariusza, ale wydaje mi się, że powstał na prawdziwych wydarzeniach. Ostatnia scena w filmie utwierdziła mnie w tej myśli. 

Moja ocena: 4,5/6 



7 komentarzy:

  1. Oj co za film. Pierwszy raz o nim słyszę, ale może dlatego, że nie oglądam TV. Nie napiszę, że muszę oglądnąć - jak wiem, że tego nie zrobię. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też nie oglądam telewizji bo nie mam telewizora u siebie;) i szkoda mi czasu. jednak na filmy zawsze wieczorem jest czas:)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam ochoty obejrzeć tego filmu z powodu właśnie seksu. :)
    Zdecydowanie nie dla mnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja miałam kiedyś go obejrzeć i... zapomniałam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na tym filmie w kinie. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to zbyt ambitne kino, ale przyznam szczerze, że "Big Love" bardzo przypadło mi do gustu. Nie przesadzałabym z tym, iż film jest przesiąknięty erotyzmem... Owszem, jest trochę takich scen, ale oglądałam filmy, w których było ich zdecydowanie więcej. :)
    Przypuszczam, że film spodobał mi się głównie dlatego, że jest tam Antek Pawlicki! ;-) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie miał być film o tematyce erotycznej i po prostu nie spodziewałam się takiej ilości:) ogólnie nie uważam, że jest to zły film.
      Pawlickiego też lubię;)

      Usuń
  5. Nie jestem przekonana co do tego filmu. Fabuła jakoś szczególnie mnie nie zachęca, dodatkowo mam raczej negatywny stosunek do polskich produkcji :)

    OdpowiedzUsuń