piątek, 20 kwietnia 2012

Blogowa zabawa

Do zabawy zaprosiła mnie Sophie. Tak odpowiedziałam na pytania: 

1. O jakiej porze dnia czytasz najczęściej? 
Późnym popołudniem. Lubię czytając patrzeć na zachodzące słońce, niebo wtedy ma piękne barwy. 

2. Gdzie czytasz? 
Pewnie jak większość książkoholików wszędzie:) W podróży w samochodzie, autobusie, pociągu. Teraz zaczyna robić się ciepło, więc powrócę do mojego ulubionego miejsca za domem.  

3. W jakiej pozycji najchętniej czytasz? 
Nie mam ulubionej pozycji, to dlatego, że zawsze zaczynam czytać w pozycji siedzącej. W trakcie czytania to się ciągle zmienia.  

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej? 
Kiedyś był to horror. Teraz jest to fantastyka. 

5. Jaką książkę ostatnio kupiłeś/aś albo dostałeś/aś? 
Ostatnio coś mnie podkusiło i  kupiłam Crescendo (nie żałuje) i Niezgodną (co prawda bratu, ale przy kupnie myślałam również o sobie:)) 

6. Co czytałeś/aś ostatnio? 
Głupcy umierają, M. Puzo.  

7. Co czytasz obecnie? 
Wiedźmin: Chrzest ognia. A. Sapkowski. 

8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są? 
Jakby ktoś zrobił w moich książkach ośle rogi to bym zabiła za tą zbrodnie(bo to nawet występek nie jest) 
Zakładek mam dużo. Lubię używać za zakładkę kartę z tarota, ale moją ulubioną jest zakładka z National Geographic na której jest kobra.  

9. Ebook czy czy Audiobook? 
Ciężki wybór bo za żadną z opcji nie przepadam. 
Ebooka czytałam raz i to był ostatni raz nie mam zamiaru męczyć oczu, a co do audiobooka to sięgnęłam po niego gdy musiałam przerobić przed maturą szybko lektury. Słuchałam wieczorami w łazience, ale zbyt szybko moje myśli "odlatywały" gdzie indziej. Jestem wzrokowcem, ciężko mi jest się skupić na słuchaniu.  

10. Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa? 
Chłopcy z placu broni- pokochałam tych chłopaków. 

11. Którą z postaci literackich cenisz najbardziej? 
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Jest wiele postaci, które cenię, ale nie potrafię wyłonić tej jednej. Brzmi to trochę tak jakby żadna postać nie zasługiwała na wyłonienie, ale tak nie jest. 

No i powinnam jeszcze kogoś wytypować. (to nie jest na przymus) 

7 komentarzy:

  1. Ciekawe, ciekawe. Może zagram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to każdy może brać udział w tej zabawie więc zapraszam:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi szwankuje dodawanie komentarzy... W każdym razie - dziękuję za wytypowanie mnie do tej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna zabawa :) sama też brałam w niej udział :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że napisałaś. ;3 Widzę, że w większości się zgadzamy. 8D

    OdpowiedzUsuń