sobota, 11 lutego 2012

Motyl

Motyl, Lisa Genova. Z książką spotkałam się na blogu kreatywnej i czytając jej opis czułam jej uczucia jakie miała po przeczytaniu książki. Jednak pomyślałam, że książka o chorobie Alzheimera jest kompletnie nie dla mnie. Impuls kazał mi ją jednak przeczytać i tego na pewno nie żałuje. Długo nie czytałam tak pięknej książki. Dopiero trzy dni po skończeniu lektury jestem w stanie o niej cokolwiek napisać.

"Motyl" dostarcza na pewno nam tyle emocji przez to, że jest z perspektywy chorej Alice.Alice jest strasznie inteligentną kobietą i nagle dowiaduje się, że to wszystko straci. Wszystkie to co ona przeżywała ja przeżywałam z nią. Chciało ją się złapać za rękę i jej pomóc.
Nie będę dalej tego opisywać bo to nie ma sensu, każdy to wszystko powinien sam przeżyć z tą książką. Zachęcam gorąco do przeczytania książki.












2 komentarze:

  1. wiele dobrego słyszałam o tej książce i chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń