sobota, 17 listopada 2012

Udręka.






Tytuł: Udręka
Autor: Lauren Kate
Wydawnictwo: MAG
Tłumaczenie: Anna Studniarek 










Okładka Udręki zwróciła jakiś czas temu moją uwagę to przez nią zainteresowałam się całą serią. Niby nie powinno oceniać się po okładce co sama wiele razy robiłam i nie zawsze wyszło mi to na dobre. Pierwszą część Upadli nie przyjęłam zbyt entuzjastycznie. Schemat jak zawsze Ona zakochuje się w istocie nie z tej ziemi, i zaczyna się cała akcja... 

Jednak druga część na prawdę mnie wciągnęła. Pochłonęłam ją w całości. Oczywiście jest trochę schematyczna. Tylko tym razem nie przeszkadzało mi to aż tak bardzo. Książka nie jest za bardzo przesycona wielką miłością, ponieważ główna bohaterka zostaje przeniesiona do innego bezpiecznego miejsca. 

No i w końcu polubiłam paru bohaterów. Chociaż większość doprowadza mnie do szału. Liczę na to, że kolejne części będą trochę lepiej dopracowane. Mam nadzieję, że się nie przeliczę. 

Moja ocena 4/6

3 komentarze:

  1. Mnie też a część wciągnęła, choć najlepsza jest trzecia - stanowczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi jak powieść na leniwy weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raz się przejechałam na kupieniu książki przez okładkę i więcej tego nie zrobię :) Z tego co pamiętam to kiedyś mi mówiłaś o tej części co nieco ;p

    OdpowiedzUsuń