czwartek, 8 listopada 2012

Niestety wszyscy się znamy






Tytuł: Niestety wszyscy się znamy
Autor: Anna Karolina Kłys, Bohdan Smoleń
Wydawnictwo: Otwarte








Anna Karolina Kłys pracuje jako dziennikarka na co dzień w radiu. Jednak ten jeden raz postanowiła się spotkać z barwną osobą (bo tak nam się kojarzy Bohdan) Bohdanem Smoleniem.
Bohdan kojarzył mi się przede wszystkim z kabaretem "Tey", którego po prostu uwielbiałam. Znam bardzo dużo tekstów na pamięć z tamtych skeczów. Teraz Smolenia kojarzę z Fundacją Stworzenia Pana Smolenia.

O wielu wydarzeniach dowiedziałam się czytając książkę, a to dlatego, że nie mam w zwyczaju grzebać w gazetach o życiu prywatnym osób publicznych. Bohdan wyjaśnia między innymi relację z Zenkiem Laskowikiem czy mówi o swoim najgorszym okresie kiedy jego syn popełnił samobójstwo.

Człowiek, który przeszedł wiele w swoim życiu. Oczywiście znamy podobnych ludzi z naszego otoczenia.
Chciałam poznać całą historię i jak to było z tym kabaretem. Tym bardziej, że on tworzył tą książkę.

Tym razem na blogu nie oceniam książki, bo według czego mam oceniać? Stylu pisania? Pytań jakie zadała dziennikarka? Czy samych przeżyć Bohdana które opowiedział?



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego pana. Po książkę z chęcią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że trzeba przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście jakoś nie przepadam za Smoleniem więc i tę lekturę sobie podaruję. Poza tym, to dość dziwnie marnować kasę na tak długi wywiad.

    Zapraszam Cię do zabawy u mnie na blogu. Nie mniej, nominacja nie oznacza, że musisz brać w niej udział!

    http://ksiazki-wedlug-agniechy.blogspot.com/2012/11/za-nominacje-dziekuje-zarowno-chomikowi.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją po 9 złotych więc nie żałowałam pieniędzy:)

      Usuń
  4. Dla mnie Bohdan Smoleń kojarzy się przede wszystkim z kultową postacią Edzia listonosza :) Książkę z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do zabawy. Czekam na odpowiedzi.
    http://ksiazkamojprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń